torsdag 2. september 2010

Takknemlighet

Jeg har så mye å være takknemlig for!

Jeg er takknemlig for min handy kjæreste, og for de fine guttene vi har fått.

Jeg er takknemlig for guttene mine, og for at jeg vet at de elsker meg tilbake.

Jeg er takknemlig for 3 uker i barnehagen uten at storebror har blitt allergisyk.

Jeg er takknemlig for at sola varmer selv om høstluften blir kaldere.

Jeg er takknemlig for alle de vakre blomstene jeg fikk til bursdagen min.
Det er blitt rene blomsterbutikken her i stua - herlig!! :)



Jeg er takknemlig for gode bloggevenner som titter innom til hverdag og fest.
Jeg setter stor pris på hver eneste kommentar som blir lagt igjen her på bloggen min.
Veldig stas at så mange tok seg tid til å legge igjen bursdagshilsen! TAKK! :)

Og ikke minst er jeg takknemlig for at vaskerommet snart er ferdig! ;)

Det var dagens takknemlighets-liste. 
Hva er du takknemlig for?
I dag hadde jeg siste vakt før langfri.
Så derfor ønsker jeg deg god helg!  ; )

3 kommentarer:

  1. Det var en fiiiiin liste Ble nesten litt sentimental her... Selv føler jeg meg så rar om dagen, trist og glad om vart annet. hmmm ammehormoner?

    Og gratulerer med dagen som var! Håper du fikk mange kule gaver!!

    klem!

    SvarSlett
  2. Ånei! Søte deg! Gratulerer med dagen som var! At jeg ikke fikk med meg det da! *smikke seg selv på lanken*

    Hurra hurra hurra hurra... om enn noe sent..

    Fin takknemlighetsliste du har laget. Det er godt å ha en sånn liste å se på i hverdagen og få litt perspektiv over livet sitt. Man har jo gjerne mye å være takknemlig for, som er lett å glemme i hverdagsstria :)

    god klem til deg søte!

    SvarSlett
  3. Flott liste!

    Gratulerer så MYE med dagen som var!
    Hipp hurra for deg :)

    Håper du har hatt en fin helg!?

    Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails