mandag 6. desember 2010

Endelig på plass

I dag kom adventsstjernen opp, bare bittelitte grann forsinket..
Grunnen er at vi ikke har funnet ledningen med lyspærefestet før nå.
Da vi pusset opp vaskerommet ble nemlig noen ting flyttet rundt om kring her...
Men nå er den endelig på plass, og jeg elsker de fine store stjernene våre.

 

Min kjære og jeg kjøpte de på Juletivoli i København i 2004.
Vi har to like, men jeg skulle gjerne hatt flere.
Selges de fortsatt blir det nok en ny stjerne når vi skal dit i helgen!
*gleder-meg-gleder-meg-gleder-meg*  :)

I ettermiddag har vi vært på juleverksted i barnehagen.
Det var en veldig stolt storebror som ønsket oss velkommen,
og leide lillebror inn for å vise han hva vi skulle få gjøre!


Vi har klippet, limt og malt, så nå har vi mange julegaver i boks! ;)
Det var koselig å snakke med andre foreldre utenom hente/levering.
Også er det fint å se hvordan storebror trives i barnehagen.  :)

3 kommentarer:

  1. Åh fin stjerne:)
    Nå skal jeg kose meg med innlegg her inne:) Klemmer til DEG:)

    SvarSlett
  2. Københavntur i jula høres ganske så koselig ut. Gjør ikke noe om dere går glipp av Folekmuseumet da :). Og ja, det er Didriksonsdressen Emilie har. Veldig fornøyd med den, selvom vi heller ikke har brukt den kjempemye.. de får jo ikke være ute i barnehagen om dagen,stakkars små... Trodde det skulle bli mildere denne uka, men det er jo fortsatt bikkjekaldt, BRRRRR....

    SvarSlett
  3. Nydelige stjerner. Ser koselig ut med juleverksted i barnehagen. Jeg skal dit på julekaffe om en uke, gleder meg!

    Og misunner deg SÅ den Københavturen... Heldige heldige heldige du!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails