onsdag 1. desember 2010

Endelig desember

.. og nedtellingen til den store høytiden kan settes i gang.
Etter at guttene sovnet i går, fikk de siste kalenderpakkene bånd på.

  

Som du sikkert ser mangler det enda noen pakker.
Men ingen av mine søte små kan telle helt til 48, så det tar jeg med ro..  ;)
24 x 2 = 48, det gyldne pakke-tallet her i huset..
De siste dagers kuldesjokk har forsinket de siste pakkene, men de kommer!
Det er heller ingen pakke på 24, den morgenen ligger pakken under juletreet.


Kalenderen fikk storebror av mormor for noen år siden.
Pakkene inneholder alt fra pysj til kule sugerør, plastelina og pepperkakeform.
Litt nyttig, noe gøy, men mest hobbyting og opplevelser vi skal ha sammen.
*gleder meg til hver eneste desemberdag, pakke og kos*  ;)

2 kommentarer:

  1. Hørtes ut som kalenderen her i huset det jo:-)
    Ikke alle er oppe ennå, og der er det plastelina, småbiler, pysj og diverse annet moro;-)
    Syns det er like gøy å lage kalenderen som han syns det er å pakke den opp, jeg:-)!
    Ha en fortsatt fin desemberkveld!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. ÅÅ så fin julekalender!
    I år er det ingen julekalender her, tjukken er for liten og vi er vel for store?
    Men sånne praktiske julekalendere med nyttige ting og aktiviteter har jeg lyst til å lage når Ivers blir stor nok også!

    Gleder meg kjenner jeg!

    Ha en fin fin fin kveld i kulden :)

    <3

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails