onsdag 8. desember 2010

Givealong

Jeg elsker å få post, og i går fikk jeg ikke bare brev, men pakke også! *lykke*
Tidlig i høst var jeg med på givealong hos Vivian med den fine bloggen Det gode liv
og nå har jeg altså fått en utrolig søt pakke, et veggord hvor det står:
Kyss meg alltid god natt
Tuuuusen takk . Det skal rett opp på veggen!! :)

 

 

En liten tøffing i politipysj fikk hjelpe til å pakke opp. :)
Så nå er det min tur til å føre givealong'en videre. Reglene er:
Jeg skal sende gave til de 3 første som svarer på dette innlegget.
Når du får gaven skal du sende en gave videre til 3 av dine lesere.
Man må ha egen blogg for å delta. Hva gaven er, er en hemmelighet.
Men jeg kan røpe at de ble kjøpt da vi var i Stockholm forrige uke.

Det er litt spennende å leke nisse nå rett før jul,
såååå.. jeg håper du vil være med?  :)

4 kommentarer:

  1. spennende:o) dette må jeg være med på:o)

    hvordan går det med vannet?

    SvarSlett
  2. Jeg vil være med!!! :)

    Hurra, så spennende!

    Håper du har en fin adventstid, snupp!

    KLemklem

    SvarSlett
  3. Måtte bare skynde meg å legg inn en kommentar, for å være sikker på at ingen kom før meg! Så spennende, aldri vært med på sånn før!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails