onsdag 15. desember 2010

Julekortene er på vei

Julekortene er endelig i boks. Det er litt i seneste laget, jeg vet det.
Men de fleste skal vi levere sammen med julegavene,
og resten kommer frem når posten vil.
Bildene har vi fått hjelp av min bror til å ta.
Han jobber som fotograf og jeg er helt forelsket i bildene han har tatt!!
Skal vise bildene en gang, men julekortene må frem først! ;)

 

De fine lyshusene som har sneket seg med på andre bilder tidligere er fra Bruka.
Vi begynte med å ha telys i de, men det ble veldig interessant for små fingre,
så nå har vi lagt inn små lyslenker som går på batteri! 

5 kommentarer:

  1. Så flink du er, gleder meg til å se de fine bildene. Her har vi tenkt mye på julekortene, men ikke et ord er skrevet ennå! Blir nok mest elektronisk post fra oss i år, vi rekker i alle fall ikke postens frister med dette tempoet! :-)

    SvarSlett
  2. Flinka! Fine lys, gleder meg til å se julekorbildene. Her ble det ikke egne julekortbilder i år, heller en samling bilder av prinsessa gjennom 2010. Jeg har laget en del kort selv, og så har prinsessa laget noen, også limer jeg noen bilder inn i kjøpte kort. Ikke alle er sendt enda, men som du sier, noen skal leveres sammen med julegavene.

    SvarSlett
  3. De kortene som kommer noe sent frem,er de som leses og sees best :-) Det støtter jeg meg ihvertfall bak da jeg ringte Fame i går og etterlyste julekortene mine, de som faktisk engang ikke var startet på,og de skal lages i Trondheim og sendes hit! Håper Fame vet å bringe de frem FØR jul!

    Fine de husene var, rene og gir flott lys. Nyt dagen :-)

    SvarSlett
  4. Så godt at julekortene er sendt. Nå ble jeg nyskjerrig. Håper du vil vise de til oss i et senere innlegg. Flotte sink hus :) Juleklemmer fra Elin

    SvarSlett
  5. Jeg sendte nesten alle i går, og siste rest gikk i dag, håper alle kommer frem :)
    Og du får legge ut bildene så snart dine kort er fremme da, gleder meg til å se bildene.
    Jeg har også kjøpt meg hvite sinkhus nå før jul, syns de er så koselige. Og lyslenke har vi også brukt, men glemte å slå den av så batteriet gikk fort :(...

    Ha en herlig helg.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails