tirsdag 7. desember 2010

Frosset til is

Dessverre har rørene på vaskerommet frosset igjen... *urg* de gjorde det i fjor også..
Rørene til vaskerommet går nede i krypkjelleren, og der er det kaaaaldt.
Da vi pusset opp vaskerommet i sommer flyttet vi vasken vekk fra
ytterveggen, og rørene ble derfor også ledet vekk fra ytterveggen.
Etter det trodde vi virkelig ikke de skulle fryse i år igjen...
-men så feil kan man tydelig ta-
En ting er at vaskemaskinen får seg en uplanlagt ferie.
Men syprosjektene mine må også ta seg en pause.
Syplassen min er nemlig inne på vaskerommet,
og der står vaskemaskin + tørketrommel midt på gulvet
pluss at vi har tropesommer der så vi får tint rørene.
Og når timene i døgnet allerede er alt for få,
så har jeg i hvertfall ikke tid til dette...

 
Bildet er uredigert, men tatt via speilet i gangen..
Føler at den 'keep calm'en henger i en tynn tråd for øyeblikket.

Så dagens tips fra meg er: luft rørene ofte.
Selv om du ikke har rør i/ved ytterveggen KAN rørene fryse!
Etter min lille klagesang, oppfordrer jeg deg til å komme
tilbake hit i morgen. Da blir det koseligere lesning,
og utdeling av pakker!! So stay tuned! ;)

4 kommentarer:

  1. Huff, da, ikke noe gøy med frosne rør! Vaskemaskin må man jo ha - får håpe dere får fiksa det!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for alle de koselige meldingene jeg får av deg inne på bloggen min, Inger-Lise :):):)

    Jeg ønsker meg og et sånn Keep Calm... bilde :)

    KLem Nina

    SvarSlett
  3. Så kjempekjedelig!! :(((


    Jeg hilser på her, har vært med på give along i år, så noen andre kan få muligheten. ;)


    Håper dere får en fin førjulstid!

    SvarSlett
  4. Huffda! Håper det ordner seg! Skalt til "feriehuset" i helgen, lurer på hva vi finner der........uhu! Hege

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails