mandag 13. desember 2010

Jul i Tivoli

På fredag vekket vi guttene tidlig og lykken var stor da de
fant flybilletter i julekalenderen (boardingpass fra en annen tur med guttenes navn på).
Gøy å overraske de med tur til Tivoli, og koselig med førjulstur til Køben.


 Savner du julestemningen kan jeg love at den finnes på Jul i Tivoli.
Tusenvis med lys, kjempesøte boder med pepperkaker og julepynt,
karuseller og besøk i nisseverden hvor man kan kjøre nisseekspressen.
En veldig koselig opplevelse jeg tror vi kommer til å ha med oss lenge.

 

Vi fikk shoppet en julegave eller tre, og selvsagt litt julepynt også!
Og etter juletrefest på jobben min i går så er vi alle i julemodus,
så nå kan julen bare komme! :)

5 kommentarer:

  1. For en herlig overraskelse! Det så super koselig ut. Ha en fin kveld, klem fra meg :-)

    SvarSlett
  2. Å så koselig førjulskos:) Ha en super kveld

    SvarSlett
  3. Ikke verst aa faa til enda en förjulstur!
    Saa flinke dere er aa reise med barna da.
    Tenker de syns det er moro aa fly. Mine digger det.
    Ha en riktig god natt:)
    Jeg behöver timer paa puten. Hodet er trött og verker i dag...
    KLEM!

    SvarSlett
  4. Tidenes kalendergave! For en god idé!

    SvarSlett
  5. Åååå herlig julestemning. Dette var nok enda bedre enn Norsk Folkemuseum.. Regner med at guttene lever lenge på den turen :o)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails