søndag 2. august 2009

Alle som vil får lov!

Sitter her og klikker litt i oppsettet på bloggen min, og ser at man må (hvis jeg skjønner dette riktig) ha profil for å legge igjen hilsen. Men nå har jeg gjort om så alle som vil kan legge igjen kommentar. Så da håper jeg at alle som er innom (og har lyst) legger igjen en hilsen! 
Ser at det er stadig er flere som er innom og leser, og det er super koselig å vite at noen leser det jeg skriver. Ønsker alle dere snille bloggleserne mine en flott ny uke, og god jobbing til alle dere som er ferdig med ferien og begynner å jobbe igjen i dag! :-)

3 kommentarer:

  1. Takk! Det var hyggelig ;-) Det hender jo at jeg er innom og ønsker å legge igjen en hilsen. Klemmer fra tante Miriam

    SvarSlett
  2. Hei! Det visste jeg ikke! Nice to know!!
    Ha en super dag videre.
    KLEM fra Heidi i Spania!

    SvarSlett
  3. Heihei :-)

    Tusen takk for koselig besøk på bloggen min. Jeg har lastet ned gratis program fra photoscape.org. Utrolig lett å bruke!

    Så skjønne dere er på bildet ved siden av her. Utrolig vakre barn du har!! :-)

    Klem fra Ida

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails