søndag 2. august 2009

Sommer kommer, sommer går...

Jeg kan nesten ikke tro at vi har kommet til august allerede. Noen sier at tiden går fortere når man blir voksen, og andre sier tiden flyr når man får barn. I den grad man er voksen ved passert 30, og når man i tillegg har to småtttiser som fyller hvert lille øyeblikk med glede og aktivitet, så må jeg innrømme at de som påstår det overstående har rett. For denne sommeren har virkelig flydd av gårde! Heldigvis har vi (les mannen, jeg har jo mammaperm og har fri hele tiden ;) ) fortsatt ferie enda litt til. Dessuten har vi flere uker ferie og flere turer å se frem til i høst. Jeg depper altså ikke over at det er blitt august, jeg bare konstaterer at jeg ikke helt vet hvor det ble av juli! :-)
Nå skal storebror og jeg pynte sjokoladekaken vi bakte i går, for snart kommer mine foreldre på kaker og kaffe. Vi må passe på å nyte og feire sommeren mens den er her, selv om været ikke alltid er på det beste! Ha en strålende søndag, uansett om du har ferie eller bare helg. 

Stor sommerklem fra meg og godguttene mine

1 kommentar:

  1. Samme her, hvor bel liksom juli av :-) Så flott bilde av deg og gutta dine. Ha en deilig søndag. Sommerklem tilbake.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails