torsdag 20. august 2009

Jeg rocker!!

(Slapp av det er ikke noe selvdigger-innlegg!) ;)

Tidligere i sommer kjøpte jeg en rockering. Jeg elsket å rocke da jeg var liten, men denne er av den tunge typen. En slags treningsrockering, og planen er å rocke vekk resten av babymagen. Det er en Innersvingen rockering som veier 1.7 kg, og er 102 cm i diameter, og du kjenner virkelig at magemusklene jobber når man rocker med den. Faktisk er det advarsel på boksen om at for mye bruk de første dagene kan gi blåmerker, så det er mye krefter i sving!
Jeg vet ikke hvor mye effekt det har hatt enda, (jeg burde kanskje målt og veid meg før jeg begynte prosjektet, men det gjorde jeg ikke...), men jeg føler meg sterkere og håper at jeg sakte men sikkert vil se resultater. Det beste er at det er knall gøy og før du vet ordet av det har man holdt på 10 min, ikke dårlig for en som ikke er så trenings-glad!
En morsom bonus er at jeg har fått både mamma, svigerinnen og niesen min hekta på rocking også, hi hi. (Dere rocker!! ;) )

Bra stil eller?? he he...

Rockeringen kan du både lese om og bestille her. Men jeg bestilte den via flust.no, der kunne jeg bruke noen av Trumf-poengene våre på den. (Faktisk kunne jeg bruke Trumf-poeng på frakten også, not bad!)

1 kommentar:

  1. Bra stil, iL! Og takk for at du 'lurte' meg til å rocke! Har funnet frem min gamle oransje fra 70-tallet. Kanskje jeg skulle ønske meg en sånn som du har til bursdagen min??? Klemmer <3

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails