tirsdag 4. august 2009

Barnevakt

I kveld leverte vi begge guttene hos mormor og morfar, og egentlig skulle jeg ønske jeg kunne fortsette dette innlegget med å fortelle om vår romantisk middag. Men neida, vi dro hjem og gravde i hagen... He he, sånn kan det gå når man har en hage som bør være klar når nye heller og varmekabler blir levert. Uansett det var faktisk litt deilig å få møkk på henda, og endelig bidra litt i hagen. Med to små gutter som enten vil holdes eller lekes med hele tiden, har jeg ikke fått hjulpet Mannen så mye med hageprosjektet vårt. Men i kveld fikk vi jobbet effektivt og vi har kommet et godt stykke videre.
Heldigvis gikk lillebror sin første lange (mer enn 20 min) barnevaktopplevelse veldig bra, selv om han var ganske sulten da vi kom tilbake. :-)


Her er en av lillebror sine tidligere barnevaktopplevelser sammen med mormor og morfar tidligere i sommer. Trygt på land mens storebror er på båttur med Mannen og meg!

1 kommentar:

  1. Hehe! Ja slik er det vel naar man har hus og hage tenker jeg:)
    Vi bor i leilighet og har ikke noe slikt aa ta for oss! Haaper da paa en liten hage en gang i fremtiden?!
    Uansett romantisk middag eller hagearbeid er det DIGG aa ha litt fri fra barna. Klarne tankene og rekke aa savne dem en smule, ikke sant?

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails