mandag 10. august 2009

Den første mandagen i resten av vårt liv

Vi har begynt på et nytt kapittel i livet i dag: storebror har blitt barnehagegutt og jeg er mamma til et barnehagebarn! Tenk at lille gutten min er blitt så stor. Jeg er både uendelig stolt og litt vemodig over det hele! (alle som er foreldre skjønner nok hva jeg mener?!) 
Det har vært en STOR, spennende og slitsom dag! Nå er vi spente på hvordan resten av innkjøringen skal gå, håper han liker seg og at alle der liker han. 

Storebror klar til første dag i barnehagen!

2 kommentarer:

  1. Ååå så spennende og stort. Virkelig lykke til :-)

    SvarSlett
  2. Tenk at tantebarnet mitt har blitt så stor! Lykke til alle sammen, men kanskje spesielt til mamman som savner gutten sin og lurer på om han trives. Dette kommer til å gå kjempe bra :-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails