onsdag 5. august 2009

Blafre matboks

Da vi var på Aker Brygge i dag, var vi innom lokalet som ”Norwegian Design for Kids” disponerer i sommer. (”Norwegian Design for Kids” består av flere norske designere, bla. LilleLam, Probat, MyCinnamonGirl og Blafre design.) Jeg har lenge tenkt at store gutten min som skal begynne i barnehagen snart skal få en Blafre matboks, både fordi de er kjempe tøffe men også fordi jeg kjenner Ingrid som designer dem.

Storebror var veldig stolt da hans fetter og kusine hjalp han å velge matboks. Ettersom vi har hatt litt elefantdilla i sommer etter zoo-besøket i Køben, kjempet jeg litt for boksen med de søte elefantene på. Men det var traktor-boksen han ville ha, og min niese (på 9 år) minnet meg på: "han er jo en gutt vet du tante, så da er nok traktor et bedre valg!" He he.. ja, så da ble det denne kule Blafreboksen med traktor. 

Jeg har ikke rukket å ta bilde av boksen vi har her, så bildet er lånt fra Blafre sin side. Blafre har egen blogg også som er verdt et besøk!

1 kommentar:

  1. Saa fine matbokser de har da!
    Her er de ikke mye for matpakkekonseptet vet du...
    Men uansett er det jo smart aa ha naar man skal paa tur i skogen/fjellet etc! Tror jeg maa anskaffe oss en etterhvert. Kanskje det blir nok en ting aa önske til M naar han blir 3?!
    Vi var ute og plukket bjÖrnebaer i gaar men gjett hvem som spiste opp halve innholdet i boksen för vi kom oss hjem? Hehe!
    Saa vet ikke om det er nok til pai!Men kanksje det rekker til smoothies?!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails