fredag 31. juli 2009

Salg på Glassmagasinet

De fleste har kanskje fått med seg Christiania Glasmagasin sin merkelige markering av sitt 270 års jubileum, med HALV PRIS på hele butikken. Mon tro hva som ligger bak salget, for at det BARE er pga jubileumet, det tror jeg IKKE på! Uansett, sist de hadde salg (for 2 mnd siden) fikk jeg tak i suppeterinen til finserviset vårt.

Dette er serviset vi har, Amherst fra Wedgwood
Bildet er lånt fra hjemmesiden deres

Denne gangen håpet jeg å finne suppe eller dessert tallerkener, men det eneste de hadde igjen i vårt servise var til kaffe og der har vi komplett antall. Men jeg klarte da å få med meg et par ting fra andre avdelinger, til tross for at butikken var nær ribbet for varer... Bla. fant jeg muffinsformer i sølv og gull. De tenker jeg kan bli kjempe flotte i muffinsstativet!

P.s.
om noen lurer varer salget ut denne uken, løp og kjøp!! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails