lørdag 5. desember 2009

Lørdagskveld

I kveld har vi hatt veldig koselig besøk av tante og onkel (brodern med dame). De lekte med guttene, mens Mannen har laget deilig lørdagsmiddag: fløtegratinerte poteter og biff, og jeg har skrevet mer på eksamensoppgavene mine. Heldigvis føler jeg at jeg ligger så godt an med eksamen at jeg planlegger å unne meg en bake-julekaker-pause i morgen. (Noen lurte på hva slags eksamen, jeg har tatt grunnfag i journalistikk mens jeg har vært i mammaperm og dette er siste eksamen.)
Våre utrolig snille lørdagsgjester hadde med seg hjemmelaget sjokolademouse som var knall god. Jeg spiste alt for mye, men den var veldig gooood! Må prøve å få tak i den oppskriften! ;)
Blir nok flere stille dager her på bloggen til jeg er ferdig med eksamen på onsdag. Inntil vi "sees" igjen ønsker jeg alle en god natt og en fin søndag.

1 kommentar:

  1. Tusen takk for veldig hyggelig kommentar hos oss:) Og grunnfag i journalistikk samtidig som du har mammaperm! Jeg er IMPONERT! Du må ha veldig snille barn!
    Lykke til med eksamen!
    Klem, Lene

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails