onsdag 2. desember 2009

Mammas lille hjelper

Lillebror er blitt veldig interessert i å gjøre som oss, spise det vi spiser og være der vi er. Jeg liker i hvert fall å tro at han bestemt prøver å hjelpe meg, for han er etter meg hele tiden. At det som oftest blir mer jobb å rydde opp etter han og holde han unna er bare sånn det er!



Mamma... hva er det du har lagt i stolen der?? Hmm.. hva om jeg prøver kommer jeg meg opp her... OJ, det er jo masse LYS der.
De kan jeg hjelpe deg med mamma!!!
( - i helgen da vi skulle henge opp stjerne og utebelysning)

Nå har jeg fått eksamensoppgaven min. Har 7 døgn fra kl 10 i dag på å bli ferdig, så det er bare å komme i gang. Mannen har en uke pappaperm for å underholde minsten mens jeg skal skrive, tenker de kommer til kose seg. Har et lite håp om at det drypper litt gode lunsjer og adventskos på en "stakkars" eksamensskrivende mamma også! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails