fredag 8. januar 2010

Bye bye julepynt

Hele uken har jeg egentlig plukket og ryddet vekk julepynten her hjemme. Fordi vi droppet juletre i år er det ikke så mye julepynt som skal pakkes vekk, men jeg finner stadig noe jeg må ned å putte i julekassen. Et fast unntak fra julepynt-nedpakkingen for oss er julestjernen som vi lar henge til nesten slutten av januar. Litt rart kanskje å la den henge så lenge, men det blir så tomt og mørkt uten dem, at vi alltid har hatt dem oppe litt ekstra lenge. I år får dette unntaket godt følge av de nye lyktene jeg kjøpte i desember. Synes ikke de er mer julete annet enn at de kan ønske folk velkommen til oss enda en stund.
















For å erstatte julepynten har jeg satt frem noen av de søte lysestakene fra House Doctor, som jeg kjøpte på salg hos Home & Cottage. Vet ikke om de har salg fortsatt, men tidligere i uken hadde de 20% på hele butikken. Juhu!! :-)















Så nå sier vi bye-bye til julepynten og velkommen til årets første "vanlige" helg. Håper du har hyggelige planer. Fredagsklem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails