tirsdag 12. januar 2010

Byggmester en to og tre

På lørdag rakk jeg en rask tur innom Ikea. Tror aldri jeg har sett parkeringsplassen på Ikea (Furuset) så stapp full noen gang (sikkert pga så store snøbrøytings hauger over alt), og det var tydelig flere enn meg som var ute etter Ikea sitt spesialtilbud på Ludde saueskinn.


Til og med i dag koster det 179,-

Planen var å kjøpe to saueskinn, og faktisk fikk jeg de to siste saueskinnene... Mens jeg sto og tittet på de fire skinnene som lå igjen i kassen kom en annen dame og begynte å se på de også, så jeg tok med meg de to jeg syntes så best ut og hun tok de to andre. Litt flaks skal man ha! :-)
(Jeg ser forøvrig at nettsiden til Ikea Furuset sier at de har 1044 skinn til salg i dag, så første mann til mølla!)


Storebror "poserer" vakkert sammen med Ludde.

Det ene skinnet skal ligge på en benk i gangen, og det andre skinnet skal vi bruke for å holde varmen på guttene i pulken og på kjelken. Men når jeg først var på Ikea, uten barn og med frie tøyler (jeg har vel alltid nokså fri tøyler, men det føles enda friere når man er der alene.. hi hi...) så bestemte jeg meg for å kjøpe nye nattbord til meg og min kjære også. Vi kjøpte ny seng i sommer, og den nye sengen er så mye høyere enn den gamle at våre gamle nattbord blir så lave i forhold at vi knapt rekker ned til dem. (Ja ja, fullt så ille er det ikke, men de er ganske lave og dessuten passer våre gamle furunattbord dårlig til vår nye hvite sengegavl..). Uansett, nye Hemnes nattbord ble det, og frua er sååå happy.


Enda mer happy ble jeg da mine kjære byggmestere satte sammen nattbordene på null komme swish. Selv om jeg tror byggmester to og tre var mer til bry og underholdning, enn hjelp. ;)


Så i dag skal jeg rydde litt og bytte ut nattbordene! :-)
Om du vet om noen som trenger nattbord i furu med en skuff og en hylle så ta kontakt. De finnes snart på finn.no, må bare få tatt bilde av dem!

2 kommentarer:

  1. Da rakk jeg visst ikke Luddesalg. Er låst til sofaen idag gitt.... men det er vel ikke verdens undergang. Så kjipt med frosne rør hos dere da. Det er sånne ting jeg hadde gitt opp med en gang, men er imponert over dine handygener :-)
    Og tusen takk for barnehagetipene. Nå gjenstår det å se om vi får noen plass da :-) FIn kveld ønskes dere. M

    SvarSlett
  2. Åh heldige du:Jeg skal smiske med mannen om ikeatur..hehe..
    Klemmer til deg:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails