fredag 22. januar 2010

FREDAG!!

Endelig fredag og jeg koser meg med å ha alle mine 3 kjære hjemme. Det vil si Mannen sitter nede og jobber, for vi har hatt service på alarmen i dag og derfor har han hjemmekontor. Ettersom ingen skulle ut i dag tidlig, ble det en rolig morgen og derfor er storebror hjemme også, og vi koooooser oss! :-)



Litt gøy med kamera er aldri feil for guttene. Kamera på dataen er litt overfølsom for lyset fra vinduet, men det ble ganske kule bilder likevel!


Har du sett en kulere type? He he..

Ute ser det forresten ut som om verden går i slow motion. Store snøfiller daler ned som om de var lette som fjær. Utrolig vakkert, og det gir en behagelig og rolig sinnsstemning. Som varer helt til noen(!) starter en brannbil eller leketelefon... he he...
Etter lillebror sin formiddagshvil skal jeg pakke med meg guttene og møte en fra barselgruppen på Ikea. I LOOOVE Ikea, så det skal skal bli en bra start på helgen. I morgen skal vi både gå i to barneselskap, pluss feire bursdag hjemme, så vi har mange spennende planer for helgen.
Ønsker alle en herlig fredag og en god helg! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails