onsdag 6. januar 2010

Hverdagslykke

Så mange som -17 blå grader ute var nok til å holde en forkjøla storebror hjemme fra barnehagen i dag også. Vi er slappe i formen alle mann, og har kost oss med lek og hjemmebakte boller! Må innrømme at jeg prøver å nyte litt ekstra alle kosestunder med guttene mine, særlig nå som permisjonen min nærmer seg slutten... Selv om snørra renner er det litt hverdagslykke å ha en inne-kose-dag, synes nå jeg da. ;)



Det er dessuten hverdagslykke og faktisk ganske luksus å få en pakke på en helt vanlig onsdag! Pakken inneholdt fine kjøkkenhåndklær og et veldig søtt julehjerte. Tusen takk til Lotta som gledet meg igjennom hele desember med julekalender bloggen sin, og som fikk meg til å smile stort i dag.



Storebror er rene pakke-eksperten etter julen, så han fikk æren av å åpne den flotte pakken. Tenk å bli så glad av å få pakke opp en gave, selv den ikke er til han og innholdet ikke er av interesse for han i det hele tatt. Små gleder for store og små - hverdagslykke! ;)

p.s. oppskriften på ostekaken kommer når guttene er i seng eller i morgen!

2 kommentarer:

  1. Så koselig med gave i posten da :-) det er virkelig hverdagslykke!! Uff, vi stengte serveringen for 2 måneder siden, men etter mye kaos var det visst litt igjen, så det må vi også ta på nytt. Men nå er det innsovning for alle penga... ikke noe moro, men det gjorde jo susen igår, og med den bonusen at hun sov så lenge, så vi krysser fingrene for at det samme skjer i natt... tvi tvi. Håper dere har en fin kveld. M

    SvarSlett
  2. Så bra du er fornøyd:)Kjempe koselig med kalender syns jeg:)
    Ha en fin torsdag:)
    Klemmer

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails