torsdag 11. februar 2010

Sommerferie

Sitter her og koser meg med en deilig kaffe mocca, og titter ut på snøen. Faktisk er vinteren vi har nå sånn jeg husker vinteren fra jeg var liten, med massevis av snø og evighøye brøytekanter. Helt herlig! Særlig synes jeg det er gøy at guttene får oppleve skikkerlig norsk vinter!

Bildene er ikke fra i dag, de er tatt tidligere i vinter

Selv om vi har hatt utrolig flott vinter til nå, må jeg innrømme at jeg har begynt å lengte mot vår og sommer. Derfor sitter jeg og klikker rundt på nettet og prøver å planlegge sommerferien vår. Vi har spennende planer, og spør du meg er nesten halve morroa å planlegge turen! :-)
Har du begynt å planlegge sommeren enda?

1 kommentar:

  1. Ja, det er deilig å se sommeren fremfor seg :)... nå blir det jo lysere og lysere for hver dag som går, herlig!!! Så spennende med matpakkene dine, jeg driver og finner utstyr til Emilies fremtidige og de pepperkakeformene var jo supre, hvor har du handlet de?? Men det er vel kanskje ikke helt pepperkakesesong.. KLEM

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails