mandag 22. februar 2010

Mammut

I dag starter Mammutsalget. Tror det er et av mine favoritt salg! :-)


Vi skal til legen med storebror i formiddag(bare noen vanlige tester og heldigvis ikke noe sykdom!!), men etterpå blir det rett på Mammutsalg! Har lovet at hvis han er flink så kan han få en ny bok. Snakk om bonus, ny bok til han og salg på meg!! ;)
Det er vinterferieuke i Oslo, mon tro om det betyr at det er færre biler ute og tuter? Must go, må nok grave ut bilen i dag også... I dag er det -14 så i dag skal jeg huske lua mi!! :-)
GOD MANDAG!!

1 kommentar:

  1. Ja jävla snö! på ren svenska... ;) jeg er såååå lei. -16 her på min side av byen idag. brrrrr.

    Så tar det jo så lang tid å kle barnen, ikke sant. Så mange plagg de må ha på seg...

    Kom sol, kom!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails