onsdag 24. februar 2010

Foto assistent

Jeg har fått meg en foto assistent. Dette er storebror sine blinkskudd. Han er blitt så interessert i å ta bilder, og noen ganger holder det ikke med lekekamera hans. Så med litt hjelp får han gjerne prøve seg med kamera mitt.


Det er så gøy at han får det til, og ekstra søt er han når han vil se på bildene han har tatt og han tydelig er stolt og fornøyd med resultatet. Flinkingen min! *stolt mamma*

Det er spennende å se hva han velger å ta bilde av, hva som liksom er hans vinkel på verden igjennom linsa. :-)

I dag har jeg vært på farten fra tidlig til sent. Jeg prøver å nyte siste tiden av permisjonen min maksimalt, og har booket inn lunsjer og andre koselige planer nesten hver dag. Nå skal jeg stupe i seng. I morgen har jeg nye spennende planer, men nå... God natt!

1 kommentar:

  1. Heisann! Jo, det var veeeeldig lett og ikke noe kluss bortsett fra at headerene havnet paa siden og at hele bloggrollen min plutselig ble borte... Men ikke verre enn det altsaa!
    Kooose deg masse siste dagene i permisjon... tenk snart skal du tilbake til jobb, og jeg da? Hmm, blir vel hjemme en stund til jeg;)
    KLEM!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails