mandag 15. november 2010

Farsdagspannekaker

På farsdagen innviet jeg min nye bakebolle for å lage farsdagspannekaker til lunsj. Når sant skal sies er det far i huset som er den dedikerte pannekakestekeren, så han måtte steke sine egne pannekaker. ;)


Men pannekakene ble som alltid når han lager de kjempe gode, og rørebollen fra Clas Ohlson var like god å bruke som den er fin å se på. At klistremerket under ikke anbefaller oppvaskmaskin, det så jeg først da jeg kom hjem, men jeg tror jeg tar sjansen likevel.. ;)


Nå skal det strikkes litt her. For noen høres kanskje 6 uker til jul lenge ut, men det er aaaaalt for kort når man har 'x' antall julegaver igjen. Så her syes og strikkes det om hverandre. I morgen skal jeg tove noe for første gang.. Har du noen tips så rop ut!! :) 
God kveld i stua til alle som titter innom!

1 kommentar:

  1. Kanskje du alt er ferdig med tovingen, men passe varmt vann, godt med såpe og gode knoker er en god start. Lykke til. Gleder meg til å se resultatet

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails