tirsdag 16. november 2010

Inn med veden

De siste dagene har vi fyrt i peisen nesten hver dag. Både for kos og for varme! Så nå var det på tide å rydde vekk alle ukebladene jeg har hatt i vedsamleren siden i sommer. Ut med bladene og inn med veden.


Det er mye inspirasjon i ukeblader selv om de ikke er dagsferske, disse var jeg så heldig å arve fra tanten min. Noen juleblader var det også i bunken, og de gleder meg meg til å finne tid til snart. 
Forresten.. å ha en bunke med ukeblader ved siden av sofaen ser veldig flott ut i alle interiørbladene, men det fungerer utrolig dårlig i et hus med to søte småtroll..  ;) men det var det kanskje ikke så mange som trodde.. hihi...

2 kommentarer:

  1. Hahaha, her hjemme funker det heller ikke med slik typisk interiørdame pynt gitt. Ikke er det ungene sin feil heller, ikke alltid.

    Her om dagen skulle jeg pynte opp det ene etasje fatet mitt med litt nonstop, men gubben slukte det før jeg rakk å gå fra stua til kjøkkener ;)

    SvarSlett
  2. brrr, vinter er fint å se på men, jeg liker best at snøen kommer ferdig måket.!
    peis er så koselig, men jeg må innrømme at jeg elsker varmepumpa vår, samt ac om sommeren:o)

    god bedring til dere alle tre. Ida ligger å sover i senga mi med masse feber igjen :o(

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails