onsdag 3. november 2010

Marked

Fast rutine når vi besøker svigers er en tur på markedet, 
så vi kan kjøpe med oss parmesan og rosa hvitløk hjem.





Savner virkelig et lignende marked i Oslo,
med kortreist mat og fersk frukt og grønnsaker.
Her får man alt fra fisk og kjøtt, til ost og bakevarer.
En skikkelig stor bit av parmasanen under ble med oss hjem,
og en nydelig torskefileet fra fiskedisken fikk vi servert på søndag! :)



Nå er vi hjemme igjen.
Borte kan være veldig bra,
men å komme hjem er alltid godt!
Selv om hverdag og klesvask venter.. ;)

5 kommentarer:

  1. Oooooooooooooooooooooooo ikke litt sjalu da... nei da.... ;)

    klem!

    SvarSlett
  2. Å gå på marked i utlandet er jo så utrolig gøy!!! Nydelige bilder altså!
    Håper dere hadde en herlig ferie:-)

    God onsdag til dere!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  3. For noen fantastisk bilder, nydelige farger. Savner også marked her i Oslotraktene. Nå som jeg har lagt om kostholdet syns jeg det er vanskelig og dyrt å få tak i naturlige råvarer, ihvertfall kortreiste matvarer. Høres ut som en fantastisk liten ferie dere har hatt også. Håper ikke klesvasken og pliktene gjør at den går i glemmeboken. Ha en super helg. KLEM

    SvarSlett
  4. Herlige bilder fra marked. Det hadde virkelig vært noe å ha i nærheten:)
    Og det hørtes ut som dere hadde hatt en herlig tur.
    PS det er en award til deg hos meg.
    Klem Vivian

    SvarSlett
  5. Så nyyydelige bilder! Får meg til å drømme meg langt bort herfra :)
    Helst til Boqueria-markedet i Barcelona... Hvor har dere vært?

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails