søndag 28. november 2010

Førjulsstemning

Første helgen i advent har vi kost oss på førjulstur til Stockholm. Julemarked, Junibacken, litt shopping, masse kos og en Starbucks mocca er lik en perfekt adventshelg!  :)


Starbucksen på Arlanda er genial. Vi koste oss med kaffe og kakao, mens vi så på fly som kom og ble lastet om før de fløy videre! Lykke for både små og store!  ;)
Har noen flere bilder å vise frem fra helgen, men de får komme i morgen når jeg får kopiert de fra kamera. Nå må vi få litt varme i huset. Vel var det surt og kaldt i Stockholm, men her er det bikkjekaldt. *brrr*

5 kommentarer:

  1. Så kos med julemarked i Stockholm. Gleder meg til å se bilder. Håper dere har fått varmen :) Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  2. Åh- stockholmstur før jul. Så fantastisk. Og Starbucks..... :)
    Dressene er fra Nøstebarn. Superdeilige. Jeg fløy rundt og kjente på dresser flere steder. Joha (?) har noe liknende - litt billigere. Men disse KJENNES deiligere ut. God adventstid, Inger-Lise :)

    SvarSlett
  3. Jeg vil også på førjulstur til Stockholm - er sikkert pent der i desember? Godt opplyst og pyntet?

    ....og Starbucks da ♥ ♥ ♥. Kunne tenkt meg en julekalender på kaffeshop når jeg tenker etter.

    Nyt førjulstiden :-)

    SvarSlett
  4. Så koselig; både med Stockholm OG Mocca:-)
    Og TUSEN TAKK for award!!! Skulle helst ha gitt den tilbake til deg, for jeg er så glad vi "kom borti" bloggen din! Det er så koselig å se bildene, de fine tingene dere gjør og å bli inspirert!

    Ønsker deg en fantastisk advent.

    Klem:-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails