torsdag 4. november 2010

Gresskarsuppe

Med alle grasskarrene som dukket opp rundt halloween kom jeg på en gresskarsuppe som jeg en gang ble servert på Bølgen og Moi. Jeg leter fortsatt etter en oppskrift som er like god. Har du en, så del gjerne!  :) 


  
Vet jeg kan bli mobbet litt for dette tomatbildet, jeg som er allergisk for tomat.
Men de så bare så utrolig gode ut at jeg måtte bare ta bilde av de! ;) 

Igjen lengter jeg tilbake til markedet i Genève. Dette innendørsmarkedet er to kvartal fra der mine svigerforeldre bor, og om du ikke trengte et helt grasskar, så kunne du kjøpe litt i løsvekt. Herlig!! :)

4 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!

    God helg til dere i entretre!
    klem
    Emma

    SvarSlett
  2. Kan dessverre ikke hjelpe deg med oppskrift, men vil gjerne få ønske deg en riktig god helg med eller uten suppe :) Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  3. Jeg har heller ingen spenstig oppskrift å komme med.
    Men det var jo utrolig flotte bilder da!
    - Også de under her! :)
    Et slikt marked skulle jeg likt å hatt i nærheten!
    For en luksus!

    Tusen takk for gode ord hos meg.

    God helgeklem!

    SvarSlett
  4. Hei, hei :)
    Yes, det var S&S i Drammen jeg var på :D
    Når var du der da?
    Jeg var der ca mellom kl.13 og 14.30.
    Finner alltid mye fint der, men denne gangen var det innkjøp av fleece, border og sytrå som sto på tapeten :)

    God helg!

    Nina - superlille.blogspot.com

    ___

    Suppe ja, kokken i bhg til barna bruker å lage en NYDELIG gresskarsuppe. Hmm, men det var dette med oppskriften da!?! Den står i boken de har gitt ut, men.. skal se om jeg finner :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails