lørdag 13. november 2010

Snølykt og nedtelling

Etter masse kakao og klementiner i går, tok vi en liten tur ut i snøværet. :) Storebror laget en stor snømann, men før jeg rakk å hente kamera var mannen blitt flat som en pannekake etter at han hadde hoppet på den som en trampoline.. Snølykt laget vi også, var veldig koselig å titte ut på den når mørket kom.


Heldigvis at vi fikk lekt litt i snøen i går. I dag har nedbøren lignet mer på regn enn snø.. Men med fyr på peisen, kakao, klementiner, lyslykt utenfor vinduet og litt øving på juleverksted inne så kommer jammen julestemningen snikende. Litt tidlig. Men absolutt koselig. Bare 6 uker igjen nå.. :)

3 kommentarer:

  1. Så hyggelig at du tok turen innom her en natt, og ville være med på min "send det videre"! Send meg en e-post med adressen din, du finner link i høyrespalta i bloggen min, så dukker det opp en gave når du minst venter det :)

    Snøen har vist seg et par ganger her også, til ungenes glede, men den er borte igjen. Like greit at den venter litt til, synes jeg, egentlig, men jeg vil gjerne ha hvit jul.

    SvarSlett
  2. Men i dag har det jo snødd og snødd og snødd og nå er det minus 5 og da holder snøen seg!! ;)
    Noen er i ekstrem ekstase over denne årstiden ja ;) hihi.
    Klementiner er jo et must nå, og jeg sluker den ene etter den andre.. nam! Iversen og jeg spiser om kapp tror jeg.. og gløggen har jo også gjort sitt inntog her i huset ;)
    Har funnet ut at jeg synes desember går så fort og da må jeg forte meg å nyte førjulstiden, gjerne i november :))

    Ha en fin mandagskveld, kjære du!

    KLem

    SvarSlett
  3. Kjenner også julestemningen bre seg nå i november, samme hvor mye jeg prøver å kjempe mot. En del av meg innbiller seg nemlig at det bare er sensommer enda...
    Herlige snøbilder - skjønner godt det blir julestemning av sånt!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails