onsdag 24. november 2010

Når katten er borte..

Far i huset spiser lutefisk med guttene på jobben, og vi koser oss så godt vi kan! Storebror har vært pepperkakebaker i barnehagen i dag, så da tok vi like gjerne en liten bakeøkt her hjemme også.


 De morsomme formene som flaggermus, elefant, tog, og fly er fra formina.
Men guttene mente vi måtte ha med noen av de "vanlige" formene også.

   

Pepperkakebakingen var veldig koselig, men det hjelper på hele bakeprosjektet å ha ferdig pepperkakedeig fra Ikea i skapet. (ellers hadde jeg ikke orket på en onsdagettermiddag)  Det blir nok flere bakerunder her i huset før den store pepperkakebakedagen i desember.  :-)

5 kommentarer:

  1. Så koselig!
    Vi har pyntet pepperkaker i kveld.
    barna satt i timesvis!!!.....

    Å jada, det blir nok flere runder.....

    KLEM

    SvarSlett
  2. Så herlig!
    Har et par slike i skapet jeg også, kan komme godt med en kjedelig ettermiddag:-)
    Var de gode??:-)
    Så iallefall veldig delikate ut!

    Ha en fortsatt flott kveld!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  3. KJempefine former:)
    Skulle önske jeg hadde noen litt töffere enn de tradisjonelle dame, mann og gris;)
    Men, vi kan vel lage noen sjablonger selv???!
    Saa forrige innlegget ditt havnet hos Fmanualen ogsaa; saa kult!!!
    Du er flink aa finne paa masse aktiviteter med barna! Det er en utrolig fin egenskap!
    Tenker de er glade for aa ha deg som mammma.
    Ha en riktig god natt/ KLEM fra Heidi!

    SvarSlett
  4. Åååh, nå fikk jeg julestemning!

    Vet du, dette var rart... Jeg gikk nettopp å tenke på et innlegg jeg skulle lage (av en eller annen grunn) og at overskriften skulle være "Når katten er borte..." Aner ikke hvorfor jeg tenkte på det, men var sikkert pga at mannen skal på julebord på fredag.

    Og så klikker jeg meg inn hos deg (Takk for kommentar på bloggen min) og der har du samme overskrift, hihi :)

    Klem Nina

    SvarSlett
  5. Hei hei.

    Ferdig pepperkakedeig er genialt!

    Jeg minner deg bare på å sende meg adressen din, så jeg plutselig kan sende deg en overraskelse i posten :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails