torsdag 25. november 2010

Takknemlig

I dag feirer amerikanerene (og sikkert andre også) Thanskgiving. Vi har ingen tradisjoner til denne dagen, men det er en fin anledning å stoppe opp i en travel hverdag, og tenke etter hva vi er takknemlige for.

  • Jeg er takknemlig for mine elskede småtroll og snille mannen min
  • For at familie og gode venner finnes i nærheten, selv i hverdagen.
  • Dessuten er jeg utrolig takknemlig for at vi har valgt å jobbe redusert så vi kan la lillebror være hjemme litt lengre før han begynner i barnehage. (Vi hadde storebror hjemme lengre også) Disse første årene er så dyrebare, og dessuten kommer han ikke senere i livet godta å være hjemme med meg en hel dag bare for å kose.. hihi..
Hva er DU takknemlig for?
Ingen vet hva morgendagen bringer,
så husk å klemme litt ekstra på de du er glad i!

6 kommentarer:

  1. Syns det er en kjempefin prio jeg. Barna er bare smaa NAA!
    Og ja, det er viktig aa stoppe opp og tenke over hva man er glad for her i livet. Det gjör jeg heldigvis ofte.
    Og jeg har mange ting aa vaere takknmelig for. At vi er friske er en ting jeg OFTE er utrolig glad for.
    Noe man nesten tar for en selvfölge til man hörer forferdelige historier om barn med kreft osv...
    I dag skal jeg vaere ekstra glad:)

    SvarSlett
  2. Fine ting å være takknemlig for!

    Takk for fin kommentar på bloggen min :-)

    SvarSlett
  3. Nydelig innlegg!
    Happy Thanksgiving!

    SvarSlett
  4. FLott innlegg!
    Har linket til deg fra innlegget mitt om Thanksgiving:-)

    Ha en herlig THanksgiving!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  5. Hei!!! Ja vi har mye å være takknemlig for! Viktig å stoppe opp å tenke over det ja!
    Og helt enig, deilig å jobbe litt redusert. Her har vi iallefall fått roligere hverdager.
    Fint innlegg Inger Lise!
    Og takk for så fine kommentarer hos meg - takknemlig:)

    klemmer fra Vivian

    SvarSlett
  6. TAKK for at du er den du er - og at vi ofte får ta del i hverdagen deres! Gode klemmer til dere fra far og mor!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails