tirsdag 9. november 2010

Award

Jeg har vært så heldig å få en award fra søte Vivian som har den fine bloggen Det gode liv. Tusen takk snille du. Det er så hyggelig at noen setter pris på bloggen min, og ekstra gøy at noen liker den godt nok til å gi meg en award. Sånt varmer i høstkulden! :)


Med awarden følger noen regler:
Nr 1. Takk den du fikk Awarden av.
Nr 2. Kopier Awarden på bloggen din.
Nr 3. Fortell om tre ting du liker å gjøre.
Nr 4. Gi den videre til 5 du syns fortjener den.

OK, så tre ting jeg liker å gjøre burde være lett. Men jeg har mange ting jeg koser meg med å gjøre, så å velge tre ble plutselig litt vanskelig. Men her kommer tre av mine favoritt ting for tiden:

Jeg liker elsker å reise!!
Og tanken på at vi har to små utenlandsutflukter i vente før jul får meg til å smile.
Håndarbeide
Jeg elsker jeg å pusle med håndarbeide og andre kreative påfunn. Og har gjerne totusen prosjekter på gang samtidig.
Å lese for guttene før de skal sove
Jeg elsker å få ta de med til spennende verdner, og fortelle de om røvere og jungeldyr.
Før jeg får se på at de sovner og svever inn i drømmeland! :)

Det er lenge siden jeg fikk og ga videre award. Så jeg husker ikke helt hvem som har fått fra meg før, og dessuten har jeg ingen oversikt over hvem som allerede har fått denne. Derfor gir jeg denne awarden videre til fem flotte blogger som jeg alltid gleder meg til å titte innom hos:



Her snør og stormer det ute i kveld. 
Takk og pris for ullpledd og fyr på peisen!  ;)

6 kommentarer:

  1. Så bra veden er i hus og at dere var fornøyd med tipset :) :). Godt med alt som er enkelt. Og massasje må legges inn i programmet så ofte som mulig, det gjør underverker for slitne mammaer- førjulspresang er en god idé.

    Nå har lille blitt syk igjen her :(.... UggBugg for en årstid vi er inne i nå, vil har frisk jente NÅ!!!

    Natta fra meg.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for award, den er jo kjempesøt! De tigermuffinsene under her ser supergode ut, morsomt navn på de også! KJenner meg igjen i de 3 tingene om deg, fikk litt hetta nå da jeg begynte å tenke på alle håndarb-prosjektene jeg har og alle de som jeg gjerne vil ha gjort som ikke er påbegynt, thihi.. Her har snøen kommet i løpet av natten, jeg får en barnslig glede av å se snøen laver ned. (spes. sålenge jeg slipper å måke!) Ha en fin dag, klem!

    SvarSlett
  3. Grattis som kirsebær! Skal du på to turer før jul? Ja, da har du virkelig noe å se fram til ! Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for award:-) Jeg skal ta utfordringen litt senere:-)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med kirsebæret :)
    Koselig at du ville være med på giveaway også,
    jeg måtte kjøpe det samme til meg selv ;)

    Ha en fin kveld.
    klem

    SvarSlett
  6. Gosh! Jeg har aldri fått award før jeg!! Tusen, tusen takk altså! :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails