torsdag 30. juli 2009

Agurk-influensa?

Lenge har jeg (kanskje litt blåøyd...) vært overbevist om at svineinfluensaen ikke ville komme så nær oss at det var noe jeg kom til å bekymre meg for. Men plutselig tittet den oss rett i øynene fra alle avisforsidene. Er det virkelig så enormt mye mer svineinfluensa i Norge nå, eller bruker bare avisene pandemien til å selge aviser i agurktiden??

Med alt mediafokuset på svininfluensaen, måtte Mannen og jeg ta en tur i tenkeboksen før vi dro på ferie. Tanken på å være frivillig fanget på en båt, kanskje med eller kanskje uten et mulig dødelig virus fristet absolutt IKKE!! Vi ønsker jo å gjøre alt i verden for å beskytte barna våre. Er det da forsvarlig å reise til steder der de kan bli mer utsatt for smitte enn hjemme i sandkassen vår? Men konklusjonen var at det finnes steder vi ikke hadde dratt pga. svineinfluensaen, men Køben er ikke et av dem. Så vi har vært på tur, og hatt noen fantastisk deilige feriedager med Zoo, Tivoli, shopping og masse familiekos!! :-)

Vi rakk å hilse på den lille havfruen også!

Nå er vi hjemme igjen i et regnfylt Oslo. Skal skrive mer om turen senere, og noen flere bilder kommer også. Men nå skal jeg sette på en maskin med klær, før vi skal ut noen ærend.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails