onsdag 8. juli 2009

"God tur!"

I dag har vi vært på Gardermoen og vinket "god tur" til min faster og farfar. To av brødrene til faren min har bosatt seg i Australia med sine familier (han ene har irsk og han andre har funnet seg en australsk kone). Jeg har vært down under tre ganger nå, og lengter etter å reise enda en tur, men så lang reise frister ikke med så små barn... MEN i dag har vi altså sendt av gårde faster og min 92 år gamle farfar! Jeg er så stolt og imponert over at han reiser av gårde på en sånn reise, og det var en sann fryd å se at han virkelig gledet seg som et barn. Det er lenge siden han har sett barn og barnebarna der nede så jeg skjønner godt at han gledet seg! :-) 

Her er mannen og jeg foran operahuset i Sydney, desember 2005

En dag snart skal i planlegge ny tur dit! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails