søndag 19. juli 2009

Ergo bæresele

Når lillebror var i magen trodde jeg at vi hadde alt det babyutsyret vi trengte siden guttene er såpass tette i alder (født jan 07 og mars 09). Men jammen meg har vi skaffet oss en del utstyr etter at han ble født likevel! :-)
Det sist ankomne er en Ergo bæresele. Fra før har vi arvet en BabyBjørn bæresele, men med en 4 mnd baby på 7 kilo tar den nesten knekken på nakken min. I tillegg har vi en Patapum bæresele, men vi har den som heter Patapum småbarn og den er først beregnet fra barnet er 18 mnd. Vi har også et bæresjal, men det synes jeg synes er vanskelig å få til bra når jeg er alene og særlig når jeg har en 2-åring som flyr i beina mine. (Men med knyte og plasserings-hjelp er bæresjal noe jeg liker godt, det er veldig koselig både for den som bærer og den som bæres.) Men etter å ha testet Ergoen til noen venner, gikk jeg rett hjem og bestilte en! Den er utrolig behagelig å bruke og anbefalles virkelig!
Nå gleder vi oss til å bruke Ergon masse i sommer. Det vi har brukt den til nå så har både lillebror og bærer (meg, mormor og Mannen) vært kjempe fornøyde med opplevelsen! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails