mandag 20. juli 2009

Salg, here we come!

Nå er det bare en liten uke igjen til vi reiser til Køben. Jeg gledet meg ganske mye fra før, men da jeg i dag surfet litt på hvilke butikker vi skal besøke, oppdaget jeg at de aller fleste av dem har startet salget! Så nå GLEDER jeg meg om mulig enda mer!!! :-) Dersom noen har gode tips til barneklær/tilbehør eller interiør butikker man bare må besøke i København, så tar jeg gladelig i mot!


Her ser dere bakhodet på storebror på båten i går. Han er super-fan av båt og tog for tiden, så han satt stort sett klistret med nesen til vinduet hele turen. Mon tro hvordan han vil reagere når vi skal ta danskebåten om en uke... Det bli nok stas! :-)
Bursdagen i går hos nevøen på øya i Oslo-fjorden var forresten veldig koselig! Tusen takk for deilig mat og koselig selskap! Håper vi får til planene denne uka som vi snakket om! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails