fredag 3. juli 2009

Dobbelt HURRA!

I formiddag fikk jeg en liten aha-opplevelse.. Det er jo blitt JULI!!! :-) Her jeg tusler rundt i mammapermisjon og har fri hele tiden har jeg liksom ikke fått meg meg at vi var kommet så langt! He he... Det betyr at mannen begynner ferie på tirsdag, og det fortjener et aldri så lite hurra! Har ikke så mange planer enda, men han skal ha leeenge fri med både ferie og litt pappa-perm. Så det skal bli helt fantastisk deilig! Ettersom storebror ikke har fått barnehageplass enda (da vi flyttet til denne bydelen fikk vi tilbud om plass fra høsten, men forrige bydelen var helt håpløs!) er hverdagen ganske aktiv med to gutter å passe på. Så det skal bli flott for både dem og meg å ha pappa hjemme hver dag i ukevis! *hurra* :-)
Dagens andre og litt større HURRA, var da jeg kom hjem fra besøk hos min mormor og oppdaget at noen har lest bloggen min og lagt igjen hilsen! *HURRA* Det var veldig koselig! :-)
Nå skal vi spise litt middag om vi orker noe i denne varmen. Det er viktig for alle, men særlig for de små (og alle som ammer) å få i seg både mat og drikke, så vi får finne noe som frister! 
Ha en nydelig juli-fredags-ettermiddag! NYT sommeren og varmen mens vi har den, noen sier at det skal gå over i løpet av helgen. Stor klem til alle som leser

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails