mandag 6. juli 2009

Ut på tur

I dag har vi vært 4 generasjoner ute på tur. Min mor og mormor ble med guttene og meg på Plantasjen. Vi fikk både hilse på de dyrene som bor der og spist litt is. En kjempe fin sommer-men-det-er-dårlig-vær-utflukt! :-) 

Mormor og Storebror ser på kinesisk høns på Plantasjen

Da vi bestemte oss for å dra ut en tur tok jeg den vanlige sjekken: har jeg på meg klær jeg kan amme på kafè med? Da storebror var baby brukte jeg litt forskjellig ammeklær, men var stort sett fornøyd med H&M sitt utvalg. Denne gangen er jeg langt mer kresen, og har virkelig forelsket meg i amme kolleksjonen til Boob. Det finnes sikkert flere bra amme-merker der ute, men dette er altså min favoritt! :-)

1 kommentar:

  1. Helt enig! De der genserne fra Boob ser virkelig smarte ut! Jeg hadde en lignende som jeg brukte da jeg ammet Marcus. Naa har jeg ingen, saa det blir aa enten dra opp eller ned topper... Her er det jo saa varmt og man gaar veldig enkelt kledd spesielt naa paa sommern, men en slik topp kunne jo passet til hösten. Har ikke sett noen butikker her i Girona som selger slike klaer. Du vet, det er jo ikke paa langt naer saa vanlig aa amme her i Spania. Man blir jo nesten sett paa som alternativ! Og naturligfoedsler er jo heller IKKE vanlig. Saa jeg er visst en kvinne litt utenom det vanlige her:)
    Ha en super dag videre/KLEMMEN fra Spania.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails