søndag 12. juli 2009

Strekkmerker...

Sommerens store dillemma for meg er bikini v.s strekkmerker.
Da storebror lå inni magen, sparket og spente han så mye at strekkmerkene dekorerte hele magen min. Innen jeg ble gravid med lillebror ble de heldigvis litt svakere, men selvsagt klarte lillebror å presse de frem igjen. Og utrolig nok fikk han skviset inn noen egne også... Fastlegen min kaller det for adelsmerker, men hva vet vel hun. Hun har sikkert ikke merker over hele magen, som ser ut som en hai har satt tennene sine der men ikke tatt en bit likevel... Uansett, merkene er der om jeg vil eller ei. De er jo minner om da guttene turnet rundt der inne, men jeg er likevel bare trist og lei av å ha de over hele magen. Ikke tale om at jeg tar på meg bikini i sommer tenkte jeg, helt til jeg oppdaget at Dr.Greve har kommet med en strekkmerkekrem. Jeg har prøvd andre kremer før uten hell, men jeg prøver gjerne en til og håper at denne fungerer! :-) Om noen har andre tips så rop ut! Kanskje jeg kan ha med bikini på ferie likevel?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails