onsdag 22. juli 2009

Hage er gøy!

Det er ikke store hangen vi har, men vi elsker den lille grønne flekken vår og koser oss med å pusle og fikse der! I dag skal vi sette inn et lite gir så vi kommer enda lengre med vårt nye inngangsparti. Her kan du lese mer om trappe-prosjektet vårt. Jeg gleder meg til det er så ferdig at jeg kan begynne å plante, men jeg tror Mannen gleder seg mest til å være ferdig med å grave... :-)
Litt av hagen vår sett fra 2.egt, kassen nede til høyre er en sandkasse med lokk. (Lokket blir til benk når du åpner de, helt genialt for voksne som ikke orker sitte på huk i evigheter!) Og øverst til venstre kan man skimte det nye inngangspartiet. Trappen er historie! :-)

Dagens plan for Mannen er mer graving og bygging av mur, og min plan er blant annet å få hengt opp disse fine veggamplene. 

Jeg har lenge sett etter veggampler i pil, og ble super glad da mamma fant disse på Felleskjøpet sitt utsalg på Hamar! Nå skal de opp på veggen, og når vi skal ut å skaffe mer materialer senere i dag skal jeg se etter noen fine blomster å ha i de.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails