torsdag 2. juli 2009

Lykke = barnehånd med markjordbær

Lykke for et mammahjerte er mange ting, en kose-mose-klem, en stor gutt som kan kle på seg selv eller en liten gutt som ruller fra rygg til mage for første gang! (Hurra for lillebror som klarte det for første gang i går!!). Og det er deffinitivt lykke når 2-åringen kommer løpende med årets første markjordbær i hånden!! :-)


I dag er begge guttene litt slappe, kanskje det er langtidseffekten av varmen? Vi får bare ta det rolig og holde oss i skyggen eller i nærheten av viften!

2 kommentarer:

  1. Heisann... og takk for hilsen hos meg :-)
    Jeg tok med Emilie til min faste kiropraktor som jeg er kjempefornøyd med. Han heter Kjell Braathen og holder til på Smestad. Litt usikker på om man må ha henvisning, men det er verdt et forsøk å ringe: 22500663. Han jobber hele sommer vet jeg. Han er ihvertfall veldig flink med både voksne og barn :-) og grattis med relativt ny blogg :-)

    SvarSlett
  2. Heisann! Fant deg gjennom Marianns blogg! Jeg syns du har en kjempefin blogg g velkommen til blogglandia! Ufattelig toeft muffinsstativ!! Hvor fikk du det fra? Jeg er nemlig muffoman!
    Klem Heidi

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails