torsdag 23. juli 2009

Båt-båt

Hver kveld når vi legger storebror snakker vi litt om dagen som har vært hvis vi har gjort noe gøy, eller kanskje om neste dag hvis vi skal noe spennende da. I kveld snakket vi om danskebåten som vi skal ta om noen dager, både fordi han gleder seg men også fordi vi liker å forberede han på ting vi skal gjøre. Siden vi jobber mye med ord og språk for tiden, spurte jeg han hva han trodde båten sier for noe, og svaret kom fort: BÅT-BÅT!! He he... Han har nemlig lenge ment at toget sier "tog-tog" og ikke "tut-tut", så jeg burde kanskje sett den komme, men jeg måtte le litt likevel! *Søtnosen min!*
Jeg gleder meg sånn til å ta med guttene mine ut på tur og vise dem verden. Vel er de små fortsatt, og kanskje ikke en Køben-tur kan kalles å vise dem verden? Men et sted må man begynne! ;)

2 kommentarer:

  1. Saa koselig innlegg:) Det er jo saa moro naar de begynner aa prate. Vi har hatt oss mange gode lattere av Marcus. Han er fremdeles veldig opptatt av om mamma er en hai eller drage og det er ofte det förste spm jeg faar om morgenen... "mamma, er du en hai?". Hvor kommer det fra mon tro? Det faar vertfall meg i godt humör om ikke annet. God tur til Köben. Det höres kjempekjekt ut. Jeg selv lengter etter aa besöke denne byen, saa haaper paa en "reportasje" derfra!
    Ha en finfin dag!
    Heidi.

    SvarSlett
  2. Unger sier så mye rart :)

    Jeg har laget en topp åtte liste for besøk med barnefamilier i København inne på Benteland. Håper du rekker å lese den før dere drar avgårde! God tur uansett!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails