lørdag 18. juli 2009

Fikse-dag

I dag har mannen og jeg vært i fikse-modus, så vi lånte bort storebror til mormor og dro ut for å ordne et par ting. Vi har lenge sett på ny seng til oss, både fordi den vi har begynner å dra på årene og ikke minst fordi den vi har bare er 150cm bred, noe som er ganske trangt de gangene vi har besøk av begge guttene. Nå har vi to gutter som heldigvis sover godt og lenge om natten, (får håpe de fortsetter med det selv etter at jeg har skrevet det her, det er jo typisk vet du...) men det hender jo vi får besøk likevel! Men i dag har vi endelig bestilt oss ny seng! :-) Det ble en Wonderland-seng, og vi er veldig fornød med at vi fikk 25% på den og super service hos A-møbler! Så når vi kommer hjem fra vår lille ferietur blir den levert på døren! Vi gleder oss!

Nå er vi hjemme igjen og storebror ser på barne-tv mens Mannen lager middag. Jeg skal vaske litt mer klær i dag, og jeg tror faktisk at favoritt bamsen til storebror (Ole Brum), skal få seg et "bad" også. Selv om vi har en inne-Brum og en ute-Brum (en til kos inne og en til å ha med på tur), så trenger de begge en vask av og til. Men jeg får vel vente til storebror er i drømmeland, så Brum er tilgjengelig ved legging. ;)

Her er begge Brum, sist de var i vaskemaskinen eller på tivoli som Mannen kaller det... hi hi... :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails