søndag 21. mars 2010

En elefant kom marsjerende..

Vi har hatt et veldig koselig bursdagsselskap for lillemann med nesten alle hans og våre nærmeste venner. Jeg har vel tidligere innrømmet en viss elefant dilla, og i dag ble det litt dyretema, med alle fingerfigurere vi laget i går og elefant pynt på kaken.

Seks elefanter kom marsjerende...


Vi prøvet oss for første gang i dag på marshmallow fondant, og ble strålende fornøyde med resultatet på både utseende og smak. Inspirasjon og oppskrift fant jeg hos en av mine favoritt bloggere, Ida med bloggen Put it in a box.



I tillegg hadde vi laget tofarget gele, boller og to typer muffins. Den ene var vanlig lyse muffins med sitronkrem, og den andre var pickles sine Trippel Sjokis muffins! Er du som meg, en muffins eller sjokoman så MÅ du teste den oppskriften!! Jammy-jammy!!


Det er så koselig å gjøre i stand til fest når hovedpersonen blir så glad, og alle gjestene virker så fornøyde. :-)

Kaker, boller, muffins og gele
+ barnelek og latter
= den perfekte 1 årsdag!

Tusen takk til alle som var her og forgyllet bursdagsfeiringen. Vi er så glad i dere alle sammen. To slitne gutter sovnet fort i kveld, så nå sitter Mannen og jeg med hver vår pc i sofaen og koser oss.

Håper din helg har vært bra også!
KLEM IL

3 kommentarer:

  1. Wow! Jeg ringer deg når vi har bursdag neste gang! Så flink og smart du er.

    klem

    SvarSlett
  2. ååå dette så virkelig godt ut!
    Flotte muffins altså og den kaka!!
    Jeg har ingen bursdager i komminga, så jeg tror jammen jeg skal lage noen påskemuffins.

    Ønsker deg en god uke!
    Klem Vivian

    SvarSlett
  3. ... og restene var like gode da yngsteonkel og mormor og morfar kom til kaffe senere på ettermiddagen. Takk til alle fire!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails