tirsdag 23. mars 2010

Solskinn

Jeg har vært så heldig å få en søt sunshine award. Tusen takk til deg snille Line med den fine bloggen Blandet drops, for at du sendte den videre til meg. Det var utrolig koselig! :-)


Med awarden følger regler om at den skal sendes videre til 12 bloggere som inspirerer og byr på positivitet i bloglandia.
Jeg vet at det er mange som har fått den allerede, og det er SÅÅÅ mange fine blogger (og de søte damene bak) som jeg setter stor pris på. Dere inspirerer meg og som gjør meg glad hver gang jeg klikker innom. Derfor vil jeg sende denne awarden videre til alle mine kjære bloggvenner, OG til alle dere som titter innom hos meg. Alle deres koselige kommentarer gir meg så utrolig mye! Tusen takk til hver og en som tar seg tid til å besøke min lille blogg, det varmer et husmor og mammahjerte at noen liker det jeg skriver nok til å komme tilbake gang på gang! :-)

Før jeg tar kvelden må jeg forte meg å nevne at middag på Bølgen og Moi i Nydalen er veldig å anbefale. Var der med noen fra jobben i går, og vi virkelig koste oss med nydelig mat! Må booke inn barnevakt til guttene etter påske, og ta med meg min kjære dit! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails