tirsdag 16. mars 2010

Ny pute

Jeg har så lyst til å vise frem min nye fiiiine pute, som jeg har ønsket meg lenge, og som jeg fikk av min kjære mann på ett årsdagen til minsten.

Synes monogram serien er veldig lekker, og ettersom vi heter noe som begynner med R til etternavn passer det jo ekstra bra! ;)
Monogram serien finnes flere steder, men denne puten er bestilt her.


Puten har fått hedersplass i godstolen! I love it!

I dag har jeg fri, for lillebror og jeg skal straks på 1års kontroll på helsestasjonen.
Håper alle der ute har det bra! Dagens tips må være å finne frem solbrillene og komme seg ut i sola!! ;)

p.s. lat som om dere ikke ser de en million fingeravtrykkene på vinduet.. det gjør jeg..
*plystrer og ser en annen vei* ;)

5 kommentarer:

  1. Veldig søt pute!
    Ja du den solen den tar virkelig frem det beste fra våre vinduer. Tror jeg skal gå over de der oppe i dag. :)

    SvarSlett
  2. For en fin pute! Snille mannen som kjøper gave til deg ;)

    hehe, skitne vinduer lukker vi så klart øynene for! Det er bakdelen med denne sola, man ser alt støvet! Jaja, litt må man vel bare regne med!

    Ha en fortsatt fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  3. - vi "koser" oss med fingeravtrykk i lav høyde. Det betyr at noen har vært å besøk..., som i dag da en stor og to små hadde kommet hit og laget middag til morfar og mormor kom hjem! Snakk om å være heldige! :-)

    SvarSlett
  4. Hej! :-) Här sitter en bloggerska till med massor av fingeravtryck på fönstren. :-) Tusen tack för fina ord på vår blogg. Det värmer!! 1-årskontroll var vi också nyligen på. Ha en fin dag!! Kram Alexandra

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails