søndag 14. mars 2010

Bursdagshelg

I helgen har vi feiret vår kjæreste 1 åring. Det tar på å feste hele helgen, så i går sovnet hederspersonen på fanget til mormor rett før kaken ble båret inn, og i dag sovnet han på skulderen til sin onkel rett etter middagen. hehe.. Søtnosen vår. Mye fart og gøy har gått utover formiddagsduppen, og da blir ettermiddagen og kvelden slitsom for en liten kar.

Bolle er NAM,
og fanget til mamma er det beste i hele verden. HELDIGE MEG!! ;)

Vi er så heldige som har mange venner og familie i nærheten som kan være med å feire godgutten vår, så vi har hatt en veldig fin helg, med masse deilig mat, nok kaker og bakst til en hel bataljon og mange fine pakker!

Her er bordet ferdig pyntet og klart til middagsgjester. Det lange fatet som ble helgens centerpiece, fant jeg på Home & Cottage før helgen. Jeg så på lang avstand at DET hadde vært kult på bordet vårt, og jeg synes jeg det ble fint med litt forskjellig både lys og blomster. Det er 14 X 100 cm langt, er laget av de norske designerene Lama, og jeg digger det! :-)
Håper alle har hatt en bra helg. Jeg har forresten gjort noen flere endringer på utseende her på bloggen, og tror jeg endelig er fornøyd med mitt nye design.
I morgen er det ny uke med nye muligheter, jeg tror det blir en spennende dag på jobben, mer om det i morgen. God natt!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med lillebror!! Virker som dere har hatt en kjempe fin helg :) Koselig med slike familiehelger!

    Ha en ny fin uke på jobb, håper det er ok å jobbe litt igjen :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Höres ut som det har vaert mye liv og röre hos der ogsaa:) Slik det skal vaere naar det er bursdag, saa faar man heller vaere litt trött og det blir saa som saa med rutiner;)
    LIker veldig godt nye utseende paa bloggen. Det ER bedre med bredere innstillinger, jeg liker vertfall det mye bedre.
    Ha en spennende dag paa jobben. Har selv venninner i nettopp tv-bransjen i Oslo og de digger det;)
    KLEM!

    SvarSlett
  3. Stort grattis till Lillebror. Tänk så fort tiden går.

    Ha en riktigt skön vecka!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails