onsdag 10. mars 2010

Jeg er her fortsatt..

Det er absolutt ikke meningen å ta en blogpause, men jobbing og opplæring i nye systemer opptar mye av hodet mitt for tiden, også når jeg er hjemme. Det er ikke bare bare å skulle omgås, snakke og faktisk kommunisere med andre voksne mange timer i strekk etter overvekt med baby og barne fokus de siste årene. Men jeg er godt i gang med å finne tilbake til jobbrytmen. ;)


Den største ulempen med å jobbe med så mye teknologi jeg gjør (jeg jobber i tv-bransjen) er at det meste av maskiner er byttet ut siden jeg var der sist.. Så det er mange nye program og maskiner å lære, men det kommer sakte men sikkert inn i hjernebarken.
Jeg håper alle andre har en fin uke. Noterer meg at sola stråler og at snøen fortsetter å smelte.. Herlig! :-)

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails