torsdag 18. mars 2010

Me&I

Dagen i dag ble ikke helt som planlagt da lillebror våknet tidlig og spøy slim i store mengder. Stakkars lille kroppen, så mye slim den har å jobbe med, ikke rart det surkler i brystet hans når han puster. Etter mye sutring og egentlig bare grining frem til formiddagsduppen sov han over 4 timer (!) (max er liksom rundt 2 timer) og våknet mer happy enn på mange dager. Håper formen blir bedre til i morgen så vi slipper å ta han til lege. Formen på de to andre herrene her i huset er også litt pjusk, og jeg kjenner det litt på bihulene... Men vi må alle bli fort friske fra snørr og gørr for til uka skal vi ut å fly og da passer det dårlig med tette neser!

Nå er guttene på vei i seng, og jeg er straks på vei ut døren. Jeg skal på Me&I party, og jeg gleder meg til å se nærmere på disse klærne. De ser så fine og fargerike ut på nettet, så det skal bli gøy. Skal uansett bli deilig med jentekveld sammen med andre mammaer som har barn i samme alder! :-)


Alle bildene er lånt fra Me&I, har du noen klær fra det merket?

Håper alle har hatt en bra torsdag, med mindre snørr enn det som er blitt tørket her i huset i dag... I morgen er det fredag igjen! Uansett hvor fort uken går, er det alltid herlig med helg! ;)

4 kommentarer:

  1. Stakkars lillebror da :(
    Får helt vondt på deres vegne jeg. Håper han er bedre nå, og så håper jeg mor koser seg på me&i party. KLEM

    SvarSlett
  2. Det merket kjenner jeg ikke til, men det ser ut som kule klær. Min gutt vil nesten bare ha"kuuuule" klær med spiderman, starwars eller biler på. Somersten av guttene i barnehagen. Og han er ikke 3,5 år enda. hua meg...

    Vi har også denne massive forkjølelsen i huset. Guttebass har vært syk i over en uke med 40+ i feber. Den har lagt seg nå, men han er veldig slapp. Nå er det jeg som har tette bihuler og lilljenta som hoster og hoster...

    Vi får ha god bedring begge to! :)

    SvarSlett
  3. Kule klær:) Koselig å titte innom her. Ha en flott helg

    SvarSlett
  4. Kjenner ikke til merket, men det så ut som noen flotte klær. Nydelige farger også :)

    God bedring da dere, håper dere får ei god helg.
    Klem Vivian

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails