torsdag 25. mars 2010

Merkedag

I dag har min beste venninne bursdag, HURRA for deg vennen og takk for at du finnes! :-)

I dag er det også 3 år siden storebror ble døpt, graulerer med dagen fine gutten min. Mamma og pappa elsker deg, og vi kan ikke tro at det virkelig er sååå lenge siden allerede? ;)


I tillegg er det flere vi kjenner som også har bursdag i dag, så dette er en av de store merkedagene i kalenderen vår. Alt dette skal vi feire med en liten før-påske-utflukt. JuHU!! 

Blomstene på bildet som leeeenge var bildet i headeren min, er blomster fra dåpsdagen til lillebror. Blomstene sender jeg særlig til dere som har bursdag og dåpsdag, men også til alle dere gode lesere som klikker innom hos meg. Ha en fiiin dag, det skal vi! ;)

2 kommentarer:

  1. Hei Inger-Lise,
    håper du og gutta kooooooser dere i det store utland og at dere har knallvær. Vi reiser ikke på fjellet før til uka, men om ikke det skjer noe drastisk i værvarselet er det mulig huset trenger oss mer enn påskefjellet.

    Fikk en utrolig overraskende og koselig pakke i posten idag :), du altså, det var bare såååå hyggelig. Tusen takk. Skal rulle meg inn i pleddet og kose meg med bladet.

    Ha en fantastisk påske.

    KLEM

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dåpsdagen fra tantefadder Miriam! Kos dere hos farmor og farfar.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails